Części zamienne do laptopów info(at)wymiana-wyswietlacza.pl / pon – pt 7:00 – 15:30

W RAZIE USZKODZENIA PRZESYŁKI, PROSIMY POSTĘPOWAĆ W SPOSÓB OPISANY PONIŻEJ:

 

Prosimy zgłosić poszkodowanie na PPL.cz, kurier spisze z Państwem formularz poszkodowania. Również prosimy o dokładną fotodokumentację która powinna zawierać następujące fotografie:

• Etykieta z numerem przesyłki gdzie jest klient podany jako odbiorca
• Opakowanie całej przesyłki ( minimalnie z dwóch punktów widzenia, oznaczenia,,kruche“)
• Opakowanie uszkodzonego towaru = zabezpieczenie (folia bąbelkowa, itd..)
• Uszkodzony towar– rodzaj
• Dokładny opis ( ai liczba ) uszkodzonego towaru

Poszkodowanie należy zgłosić najpóźniej 3 dzień od odebrania towaru i to łącznie z dniem kiedy został towar odebrany. Z towarem nie należy w jakikolwiek sposób manipulować, nic nie wyrzucać.

Uszkodzony towar kurier PPL odbierze zaraz po zgłoszeniu poszkodowania.

Poszkodowanie należy zgłosić tutaj: http://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace, lub pod numerem kuriera, który dostarczył paczkę.

Wszystkie paczki mają ubezpieczenie. Przy dotrzymaniu tych wskazówek, PPL po przeprowadzeniu kontroli i zatwierdzeniu przepłaci koszty. Kiedy otrzymamy stanowisko z ich strony i poszkodowanie zostanie zaakceptowane, wyślemy do Państwa nowy towar. Stanowisko zazwyczaj otrzymujemy do 2-3 dni.

  

 

Przepraszamy za komplikacje i dziękujemy za współpracę.